maandag 18 maart 2013

My Little Pony Serie ~ Rarity

Hey allemaal,

het is weeral een hele tijd geleden dat ik nog eens een make-up look heb gepost. Bovendien was ik totaal vergeten dat ik mijn My Little Pony, Friendship is Magic serie nog niet had afgemaakt. Enorm druk op school, je kent dat wel. Belofte maakt schuld echter, daarom dat ik mij vandaag eindelijk de voorlaatste look gewaagd heb, namelijk die van Rarity. De andere looks kan je bekijken door op de links te klikken: Pinkie Pie - Fluttershy - Applejack - Rainbow Dash


Rarity is de fashionista eenhoorn van de bende. Ze wil er altijd goed uit zien. Daarom wou ik een extra-glamoureuze look. Ze is een witte pony, maar omdat ik niet echt fan ben van wit in een make-up look, heb ik het gebruik van wit minimaal gehouden. Ik heb een donkerpaarse winged eyeliner gemaakt met een oogschaduw. Dit was nog niet zo simpel, want ik ben eigenlijk dringend toe aan een nieuw eyeliner borsteltje. De kleur die ik hiervoor gebruikte was Rad Purple uit mijn Kat von D. Beethoven palette. In de crease gebruikte ik een andere paar-taupe achtige tint uit hetzelfde palette: Sinner. Als highlight gebruikte ik Galeano, eveneens uit dit super leuk palette. Het wit-beige dat ik gebruikte komt uit mijn 120 palette. Ziehier het resultaat: 



Het cutiemark van Rarity zijn drie diamanten, omdat ze erg goed is in diamanten opgraven en er zelf natuurlijk ook graag goed uit ziet. Een paar diamantjes konden dan ook niet ontbreken in deze look. Every girl needs her bling, right? Ik koos voor een felpaarse aan de binnenkant van mijn ogen, om de look op te fleuren. Daarnaast deed ik ook nog drie lichtroze steentjes naast de wing. Wat vinden jullie er van? Als je zelf deze look nog wat extra pit wil geven, kan je ook nog altijd valse wimpers dragen. 





Hopelijk vonden jullie deze make-up look leuk. Laat me weten wat jullie er van vinden. Als jullie zelf recreaties van looks maken, mogen jullie me die ook altijd mailen naar lipsticksandladybirds@gmail.com ! Als je daar toestemming voor geeft, komen ze ook op de Lipsticks&Ladybirds facebookpagina. 

Wat de My Little Pony serie betreft heb ik nu nog maar één look te gaan, namelijk die van Twilight Sparkle. Of willen jullie ook nog een princess Celestia zien? En Spike? Laat het mij weten!I k beloof in elk geval dat de volgende look niet zo lang op zich zal laten wachten. 

Liefs,

Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten