vrijdag 17 augustus 2012

My Little Pony serie ~ Pinkie Pie

Hey allemaal,

Een hele tijd geleden was ik begonnen aan een make-up reeks met looks die geïnspireerd waren op de figuurtjes van de animatiereeks My Litte Pony, Friendship is Magic. Ik heb nog niet de tijd gehad om deze allemaal te doen, dus het werd wel weer eens tijd dat ik nog eens een pony-geïnspireerde look ging doen. Eerder deed ik al fluttershy, Applejack en Rainbow Dash


Vandaag maakte ik een look die geïnspireerd is op Pinkie Pie. Deze vrolijke pony is uitbundig, enthousiast, gelukkig, een beetje gek, vrolijk, en giechelt enorm veel. Pinkie houdt van alle dingen die vrolijk zijn en geeft erg graag feestjes. Voor deze look was het dan ook vanzelfsprekend dat ik voor een kleurrijke, voornamelijk roze, look koos. 


Ik heb enkele roze en fuchsia tinten uit mijn 120 palette gecombineerd en gebruikte ook nog een peachy-roze pigment van NYX. Om alles af te maken ging ik voor een zwarte eye-liner, die de look een beetje meer partyproof maakt. 


Deze ooglook kan je perfect combineren met een zacht-roze blush en een roze lipgloss en you're ready to party! 


Wat vinden jullie van deze look? Wie is jullie favoriete my little pony karakter? 

Liefs,

Laura 



P.S: Ik ga proberen de andere twee pony looks ook nog zeker deze vakantie te maken, zodat de reeks compleet is. ;) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten