zaterdag 7 september 2013

Verlenging make-up wedstrijd "idol inspired"

Hey allemaal,

Diegenen die mijn facebook pagina volgen, hebben waarschijnlijk al enkele deelnames voor de idol-inspired make-up wedstrijd zien verschijnen. Ik ben ook echt al blij met de inzendingen die ik gekregen heb, iedereen heeft ongelofelijk zijn best gedaan. Ik heb echter van een aantal mensen gehoord dat ze nog graag zouden meedoen, maar niet altijd de tijd hebben om iets uit te werken. Om deze reden heb ik besloten om de wedstrijd te verlengen en dit tot maandag 30 september om 20 uur. Alle inzendingen moeten tegen dan binnen gestuurd worden en de winnaars worden op 1 oktober bekend gemaakt.

Winnaars? Ja! Om het eerlijk te houden heb ik besloten om twee winnaars te kiezen. De eerste winnaar wordt gekozen door het publiek, door jullie! Ik zet namelijk alle deelnames in een mapje op facebook. Door op "vind ik leuk" te klikken, stem je dus voor jouw favoriet (doen!). De foto met het meeste likes wint de eerste winnaarsbox. 


Winnaarsbox "like-winnaar": Garnier concitioner, Etat Pur magnesium treatment, Essence lippenstift,blush en nagellak, MAX nagellak, E.L.F. make-up quatro, sheet masks, The Body Shop sugar scrub en 3 paar door mij gemaakte oorbellen

Een tweede winnaar zal door mij gekozen worden, op basis van originaliteit en uitwerking. Ook deze winnaar krijgt een grote prijzenbox. 


Winnaarsbox voor mijn favoriet: Catrice nude palette en lipgloss, Essence blush, lipstick en nagellak, MAX nagellak, L'Oreal CC cream, Garnier conditioner, E.L.F. oogschaduw quatro, verzorgende olie voor je haar en huid en ook 3 paar handgemaakte oorbellen. 

Toch wel de moeite, nee? Ik heb mijn best gedaan om leuke prijzen voor jullie uit te zoeken. Hopelijk zijn de winnaars hier gelukkig mee. Vergeet dus zeker niet als je mee doet om ook veel likes te verzamelen. 

Wil jij graag meedoen? Alle regels over wat je moet doen en hoe je kan deelnemen lees je hier! Hopelijk doe jij ook mee! ;)

Liefs,

Laura


Geen opmerkingen:

Een reactie posten