donderdag 27 juni 2013

Rotterdam Haul: Primark, H&M en Berschka (video)

Hey allemaal,

dinsdag ben ik gaan shoppen in Rotterdam met twee vriendinnen van mij. Het was echt super leuk en bovendien waren het daar al solden, dus ik heb weer heel wat leuke dingetjes gekocht. Dit heb ik voor jullie nog eens in filmpjesvorm gegoten. Enjoy! :) 


Ik wil mij nogmaals excuseren voor de "scherpstelgeluidjes" die mijn camera maakt tijdens het filmen. Hij staat op automatisch scherpstellen en blijkbaar kan ik weinig aan deze geluidjes doen, tenzij ik een externe microfoon koop, maar dat zie ik niet echt zitten. Hopelijk vinden jullie de geluidjes niet te storend. Ik kan ook wel proberen om volgende keer eens manueel scherp te stellen, maar ik hoop dat er dan niet te veel dingen uit focus gaan zijn... We zullen zien. Anyway, ik hoop dat jullie de video leuk vinden en deze dan ook een "thumbs up" te geven op youtube en als je zin hebt, kan je ook subscriben op mijn youtube kanaal. Zou super zijn! ^^ 

Liefs,

Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten