woensdag 19 juni 2013

Large popmerchandising haul: Abbey Dawn dress, tank tops & baby stuff (video)

Driewerf hoera! Mijn eerste YouTube video ever (waar ik zelf in spreek) is een feit! ^^ Ik heb alles in één take kunnen opnemen, dus eigenlijk ben ik best wel trots op mezelf en ik ben ook wel tevreden met het resultaat. Jullie hebben er eventjes op moeten wachten op deze haul, want ik had deze bestelling al een tijdje aangekregen, maar uiteindelijk is het er toch van gekomen om alles te filmen. So here it is, finally: 




Ik ben erg benieuwd naar jullie feedback, dus laat aub een reactie achter met jullie gedachten: wat vinden jullie goed, wat kan beter? Geef aub mijn filmpje een "thumbs up"... zou heel lief zijn. ^^ Als jullie nog ideeën hebben voor filmpjes, laat het dan ook zeker weten in een reactie. Binnenkort ga ik nog een "Colours of the rainbow TAG" opnemen. 

Hopelijk zijn jullie tevreden met dit eerste filmpje! Enjoy! :)

Liefs,

Laura 

1 opmerking:

  1. Super! Die Abbey Dawn dress had ik ook op het oog ^-^ en die Bazinga top ook!
    Echt kei leuk zo voor je eerste filmpje, ik zou het in het NL blijven doen :)
    Enige opmerking: het stoort soms een beetje dat je camera de hele tijd zo van die 'scherpstelgeluiden' maakt, maar ik zou zelf niet weten hoe je dat moet oplossen.

    Greets, Sanja!

    BeantwoordenVerwijderen