zaterdag 2 februari 2013

Unboxing: e.l.f. bestelling

Ongeveer een weekje geleden heb ik nog eens een bestelling gedaan bij E.L.F. (Eyes Lips Face). Voor wie dit merk niet kent: het is een super make-up merk met heel goedkope, maar toch kwalitatieve producten. Echt een aanrader, zeker als je bijvoorbeeld pas begint met make-up of je wilt eens iets nieuws uitproberen, maar je wil er niet te veel geld aan geven. 


Ik bestelde het volgende: 


Plumping Lip Glaze in Plum Pout

De lipglosjes zijn van verpakking veranderd, eigenlijk best wel in positieve zin. De vorige waren zo'n soort pen met een draaisysteem, maar ik was niet zo'n fan van de applicator, terwijl deze gewoon aanbrengen zoals normale lipglosses. Ik ben wel niet zo'n fan van die doorzichtige gloss, aangezien ik die niet echt gebruik, maar misschien kan ik die wel gewoon gebruiken om over lipsticks te doen of zo. Het is in elk geval een heel compacte verpakking, dus handig voor in de handtas. Ik kocht ook nog eentje in de kleur Fire Coral. 



Mineral lip tint SPF 8 in Cherry

Dit is een soort lippenbalsem, die je lippen beschermd tegen de zon en dergelijke. Hij leek mij wel eens leuk om uit te proberen. Waarschijnlijk komt er ook nog een review van dit product op mijn blog. 


Jumbo Lip Gloss Stick in Coco Loco 

Deze waren nieuw in de e.l.f. webshop en voor €2,5 kon ik het niet laten deze eens uit te testen. Ik heb hem geprobeerd en ik was aangenaam verrast hoe zacht de stick was. Hij brengt enorm fijn aan op de lippen. De pigmentatie is niet enorm sterk, maar dat hoeft voor mij ook niet, want ik koos namelijk ook voor een vrij neutrale kleur. Een hintje kleur is voor mij dus zeker voldoende. Hij blijft wel niet enorm lang zitten





Geen opmerkingen:

Een reactie posten