dinsdag 22 januari 2013

My wishlist + Fashionlista

Ik hou van shoppen. Wie niet, right? En ook deze maand heb ik weer een verlanglijstje gemaakt en dit wou ik natuurlijk graag met jullie delen. Zelf doe ik ook graag inspiratie op bij andere mensen, dus hopelijk kan ik ook enkele onder jullie inspireren met mijn wishlist. De nadruk ligt - spijtig genoeg - vooral op de "wish". Geld om al die spullen te kopen heb ik jammer genoeg helemaal niet. *zucht* Maar natuurlijk is kijken naar kleding ook altijd fijn. Bij elk kledingstuk zal ik ook en link zetten naar de website waar je het kan vinden. 



1. Whine Jumper with Gold Spiked Shoulders - owntherunway.com
2. Petites Aztec Flock skirt - missselfridge.com
3. Hogwarts Crest Long Sleeve - harrypottershop.com
4. Halftone Single Flared Rose Plug - alloverpiercings.nl
5. Grey Floral Skull Scarf - missselfridge.com
6. Truffle Stud & Spike Suedette Ankle Boots, Cherry Red - Ebay
7. Burgundy Fairisle Skirt -  missselfridge.com

Natuurlijk vind ik wel meer kledij mooi dan deze dingetjes alleen. Daarom wil ik jullie ook graag even voorstellen aan Fashionlista. Dit is een super toffe website, waarop je zelf een soort wishlist kan bijhouden door items te "loven". Het werkt zoals de like-button op facebook. Je zoekt gewoon door de items en klikt op het hartje als je het item leuk vind. Dan komt het in je eigen "love-lijst".

 Je kan ook mensen volgen om ook zo hun lijsten te bekijken. Door mensen te volgen met een gelijkaardige stijl als jezelf, stuit je vaak op erg leuke dingetjes. Bij elk item staat ook  steeds een link naar waar je het kan kopen, heel handig dus als je denkt "Dat moet ik hebben!". Zie je zelf een kledingstuk op een site en wil je die toevoegen aan je lijst, dat kan ook! Je installeert gewoon de Fashinlista-button (een schattig hartje). Door op deze knop te klikken kan je altijd nieuwe kledingsstukken, schoenen, juwelen,... toevoegen aan je pagina. Zelf ben ik een grote fan, dus heb ik uiteraard ook een pagina. Het zou heel tof zijn als jullie deze zouden willen volgen... ^^ Klik hier! Heb je zelf ook een Fashionlista pagina? Laat het mij dan zeker weten (met een comment) en dan volg ik jouw pagina zeker ook! 

Hopelijk vonden jullie deze blogpost leuk. Zouden jullie bijvoorbeeld graag meer wishlist blogposts zien? Laat het mij dan zeker weten!

Liefs,

Laura 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten