woensdag 5 december 2012

Blogger van de maand (Episode 2) - Black Luck

Zoals elke maand zet ik nu ook weer een leuke beautyblog in de kijker. Deze keer koos ik voor de blog van een vriendin van mij: Black Luck ! 



Black Luck is een beautyblog, gerund door twee Belgische twintigers: Kim en Charlotte. Op de blog kan je  terecht voor product reviews, fijne make-up looks en nog veel meer. Ik weet dat het als student helemaal niet simpel is om regelmatig te posten, dus ik vind het ook helemaal niet storend dat ze niet bijvoorbeeld elke dag of elke week een paar posts hebben. Dat is trouwens bij mij ook helemaal niet het geval. En de blogposts die ze doen, vind ik in elk geval zeker interessant. Zeker de moeite om eens een kijkje te nemen dus! ;)

Black Luck kan je ook volgen op Facebook en Twitter ! 

Volgende maand zet ik weer een Youtuber in de kijker. :)

Liefs,

Laura 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten