donderdag 16 augustus 2012

Nieuwe naam, nieuw logo.

Hey allemaal,

zoals jullie kunnen zien heb ik de naam van mijn blog veranderd. Hier zijn enkele redenen voor. Ten eerste vond ik de vorige naam (Make-Up & Me) niet echt zo origineel. Bovendien wil ik met mijn blog ook een iets bredere richting uitgaan. Met deze vorige naam was dat niet echt mogelijk, omdat de naam beperkt tot enkel make-up. Natuurlijk zal ik ook nog steeds make-up post doen, maar ik wil misschien af en toe ook eens wat andere post doen over mode, lifestyle, meer persoonlijke verhalen. Daar staat dan ook de "ladybirds" voor in de naam: fun, random stuff. De Lipstick staat uiteraard voor het make-up gedeelte, dat waarschijnlijk nog wel het grootste deel van de posts zal uitmaken. 

Ook de lay-out van de blog heb ik grondig veranderd, zodat deze beter bij de nieuwe naam zou passen. Ik koos voor een rode achtergrond met zwarte bolletjes, die uiteraard de "Ladybird" vertegenwoordigd. Ik heb ook een nieuw logo gemaakt. Hopelijk vinden jullie dat ook mooi. Ik ben er in elk geval al erg tevreden mee! Als jullie opmerkingen hebben over de blog (bijvoorbeeld als je vind dat je een bepaalde kleur niet goed kan lezen of zo), laat het mij dan zeker weten. Ik ben benieuwd naar jullie reacties over de nieuwe lay-out, het nieuwe logo en de nieuwe naam. Let me know what you think! 

Liefs,

Laura 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten