maandag 2 juli 2012

Preview: Catrice LE Cucuba collectie





Ik zat er al een tijdje naar uit te kijken, de aankondiging van een nieuwe Catrice collectie. Gisteren keek ik op de site van Catrice en jawel, daarop stond de collectie al die de Coolibri collectie (de juli collectie) zal opvolgen. Gezien de collectie ook op de Nederlandstalige site stond, ga ik ervan uit dat we deze ook in BelgiĆ« kunnen verwachten! 

" Caribische ongedwongenheid in Havana, pastelkleurige Chevrolets en Cadillacs uit de jaren 50, betoverende salsaklanken in bars en restaurants – pure levensvreugde! De nieuwe Limited Edition “Cucuba“ by CATRICE presenteert Cubaanse allure in warmbruine en bronzen tinten, mosterdgeel, helder koraal en zacht mintgroen in augustus en september 2012." 

Dit zijn de productjes uit de collectie: 







Loose Eye Shadow (€2,99) 01 Sunny Side, 02 Reggaeton, 03 Salsa Cubana, 04 Havana Drum, 05 Take It Mint.


Liquid Shimmer Eye Liner (€3,99) 01 Take It Mint en 02 Reaggaeton



Soft Lip Colour (€3,99) 01 Salsa Cubana en 02 Be All Smiles



Bronzing Powder (€4,49) 01 Brown



Ultimate Nail Lacquer (€2,49) 01 Sunny Side, 02 Reggeaton, 03 Salsa Cubana, 04 Havana Drum, 05 Take It Mint


Ik vind de collectie er best leuk uitzien! Ik ben niet door het dolle heen, maar de meeste producten vind ik interessant uitzien. Ik ga de collectie zeker bekijken en waarschijnlijk neem ik ook wel enkele productjes mee naar huis. Vooral de loose eyeshadows, de soft lip colour salsa cubana en de nagellakjes spreken mij erg aan. 

Wat vind jij van deze collectie?

Liefs,

Laura 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten