woensdag 25 juli 2012

Personal: Disneyland Parijs

Hey allemaal, 

vandaag heb ik niet veel tijd voor een make-up post, maar ik heb nog wel een persoonlijk blogje voor jullie. Vorige week ben ik namelijk samen met mijn vriend, mijn broer en zijn vriendin naar Disneyland Parijs geweest voor drie dagen. Het was echt super leuk! :) 


Voor het Disney Kasteel

We verbleven in hotel Santa Fe, een van de Disney hotels iets verder van het park. Van daar uit reed er om het kwartier een bus naar Disneyland. Handig! De kamer die we hadden was ook dik in orde. Klein, maar wel gezellig. Het ontbijt 's morgens was ook heel lekker. 


Voorkant van het hotel 


Onze kamer 

De parades in Disneyland waren prachtig. Ik hou echt van al die kostuums en versierde wagens en het bijbehorende muziekje is zo catchy! Dat heeft de volledige drie dagen in mijn hoofd gezeten en zelfs nu popt het af en toe nog eens naar boven. 







Mijn favoriete attractie was de rock'n rollercoaster in het movie park en de space mountain in het disney park. Ook de Hollywood Hotel tower vond ik super, maar ik vond eigenlijk alle attracties op hun eigen mannier wel leuk en mooi! 


It was magical ! ^^





Liefs,

Laura 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten