maandag 11 juni 2012

What I've been up to

Hey ladies,

Deze keer even geen beauty blog, maar eventjes iets meer over mezelf en waar ik momenteel mee bezig ben. Ik heb de laatste tijd namelijk niet veel tijd gehad voor mijn blog en dat verdient toch wel eventjes wat uitleg. :)

Studeren

Zoals de meesten onder jullie zit ook ik in de examenperiode. Hoewel ik dit semester nog maar twee examens heb en de verdediging van mijn scriptie, is dit toch zeker niet te onderschatten. Mijn eerste examen is de 19de, de verdediging van mijn scriptie de 22ste en het laatste examen de 26ste. Ik studeer trouwens geschiedenis aan de universiteit van Antwerpen en zit momenteel deels nog in mijn bachelor en deels al in mijn master. Als alles goed is zou ik dit jaar mijn bachelordiploma moeten binnenhalen, dus duimen dat mijn examens goed gaan! ;) 

Ik wens trouwens iedereen die nu met examens zit heel erg veel succes! You can do it! En over enkele weken is het weer vakantie, dus volhouden. ;) 



Juweeltjes maken

Als ik even pauze neem van het studeren, hou ik mij vaak bezig met het maken van juweeltjes. Het is een leuke ontspanning en ik ben er graag mee bezig. Ik heb ook een eigen facebook pagina, waar je deze kan bekijken. Deze kan je hier vinden. Ik plan deze zomer ook een home sale, bij mij thuis, waarbij ik dan de juweeltjes uitstal, zodat je ze ook eens van dichterbij kan bekijken, kan passen,... Moest je interesse hebben om te komen, dan kan je altijd de event pagina op facebook bekijken voor meer informatie. Leuke verrassing: er zal ook een juwelensetje van een paar oostekers met bijpassend speldje verloot worden onder de aanwezigen. ;) 



Verhuizen 

Mijn vriend is sinds het begin van de maand ook alleen gaan wonen. Hij huurt nu zijn eigen appartementje. Ik kon natuurlijk niet anders dan mee helpen met de voorbereidingen en de verhuis. We wonen nog niet officieel samen, omdat ik nog studeer mag ik dat ook nog niet, plus ik kan het gewoon niet betalen en ik wil ook niet dat mijn vriend alles zou moeten betalen. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik er niet regelmatig zit en blijf slapen. Daarom heb ik mij ook een beetje bezig gehouden met de inrichting, want een female touch is soms toch wel nodig. Het is verre van af, maar het ziet er toch al erg gezellig uit vind ik. 



We hadden ook een leuke, oude tafel gekocht, met bijpassende stoelen. Deze hebben we samen helemaal afgeschuurd en daarna heb ik ze een nieuwe laag verf gegeven. Het resultaat mag er echt wel zijn vind ik. Ik ben er super tevreden over! 


Na de examens heb ik waarschijnlijk wel weer meer tijd om op een regelmatige basis meer te bloggen. Nu zal ik proberen in elk geval elke week een postje te doen, zodat ik jullie toch niet helemaal in het niets laat hangen. 

Ik zou jullie ook nog even willen herinneren aan de make-up wedstrijd die er momenteel loopt op facebook. Ik weet dat het voor de meesten onder jullie ook examens zijn, maar het zou toch leuk zijn om nog enkele looks binnen te krijgen. Meedoen kan nog tot 30 juni. Er zijn drie prijzen waarop je kans maakt, dus zeker de moeite om eens een kijkje te nemen.

Tot slot nog even een kort vraagje aan jullie: Wat vinden jullie van dit soort persoonlijke blogs? Vinden jullie dat ook leuk om te lezen? (eerlijk!) Ik zou namelijk misschien regelmatiger eens iets persoonlijks willen posten, over iets wat ik heb meegemaakt, waar ik mee bezig ben, vakanties,... Lijkt jullie dat een goed idee? 

Liefs,

Laura 


1 opmerking:

  1. Fijn om eens een persoonlijk bericht te lezen hoor :) Veel succes nog met je examens en alle andere bezigheden! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen