donderdag 14 juni 2012

The Body Shop presenteert: Lily Cole cruelty free make-up

The Body Shop lanceerde een tijdje geleden haar Beauty with a Heart campagne, met als uithangbord het Britse topmodel Lily Cole. Het motto van de collectie luidt "look good, feel good, do good". Wat een prachtige slogan en een geweldig initiatief! Bij deze campagne hoort onder andere ook een limited edition animal cruelty free make-up collectie. Alle producten in deze lijn zijn fairtrade en bovendien ook niet op dieren getest. Daar ben ik echt helemaal voorstander van. 


Bovendien gaan het roodharige topmodel en deze campagne van The Body Shop perfect samen. Zo steunt Cole verschillende goede doelen, zoals het WWF, The Global Angels Children Charity en The Etical Justice Foundation. Ze lanceerde onlangs ook haar eigen ecomerk. Voor The Nort Circular ontwierp ze ook  verschillende kledingstukken, gemaakt van wol afkomstig van schapen die uit de zware wolindustrie gered zijn. De schapen kregen veel meer ruimte en betere leefomstandigheden. 




De limited edition van The Body Shop bevat onder andere een pearl radiance primer, shimmer cubes, lipglosjes, een eyeliner, een pearl blush en een oogschaduwsetje. Ennnn... de verpakking is zwart en roze. Erg leuk! 


Zelf kijk ik vooral uit naar de gezichtsproducten, zoals de blush. De kleuren van de collectie spreken mij ook erg aan. Zachte roze en peachy tinten, met voldoende shimmer. Ideaal voor de zomer die voor de deur staat! 


Deze collectie zou normaal gezien al van 11 juni in de winkels moeten liggen. Na mijn eerste examen op 19 juni ga ik dus zeker eventjes langs The Body Shop om de collectie eens te bekijken. Als ik iets meeneem, laat ik het jullie zeker weten! ;)

Wat vind jij van deze collectie? Welk product zou jij zeker mee naar huis nemen? 

Liefs,

Laura 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten