zondag 27 mei 2012

Cannes 2012 - Make-up favorieten

Zoals de meesten onder jullie wel weten, is de afgelopen weken het jaarlijkse filmfestival van Cannes gehouden. Verschillende films zijn de revue gepasseerd en heel wat celeberties hebben de rode loper van het festival betreden. Nu het festival achter de rug is - vandaag was namelijk de slotdag - zou ik graag mijn favorieten met jullie delen, vooral op vlak van make-up dan. Aangezien het een lang festival was (van 16 tot 27 mei) heb ik geprobeerd mij te beperken tot enkele beautiful women die mij het meeste aanspraken. 

Audrey Tautou 

Deze actrice kennen jullie ongetwijfeld van de film Les Fabuleux Destin d'Amélie Poulin. Op de slotdag verscheen ze echter op de rode loper als castmeber van de film Thérèse Desqueyroux. Deze film werd als allerlaatste gedraaid, als eerbetoon aan de pas overleden regisseur Claude Miller. Tautou verscheen op de rode loper met een heel mooie naturelle look. 


Hao Lei 

Deze Chinese actrice was voor mij totaal onbekend, maar wat zag ze er prachtig uit! Alles was perfect, haar haar, de jurk, de juwelen en natuurlijk ook de make up. De rode lippen staan haar erg goed en de liner doet haar donkere ogen mooi uitkomen. Lei verscheen op de loper voor de Chinese film Mistery, die op de tweede dag van het festival vertoond werd. 


Jessica Chastain

Van deze Amerikaanse actrice ben ik echt fan! Haar haar vind ik trouwens echt prachtig. Ros haar is echt heel mooi vind ik. Jessica verscheen meerdere keren op de rode loper in Cannes, onder andere met David Schwimmer voor de film Madagascar 3 en een keer met Mia Wasikowska, voor de film Lawless. Op de bovenste foto vind ik haar er erg glamoureus uitzien. De onderste is iets meer naturel en dat vind ik ook erg leuk. De roze lippen en zachte wangen laten haar echt stralen. 



Moon Suri

Alweer een onbekende actrice voor mij, maar ook haar vond ik er erg leuk uitzien. Ik heb blijkbaar wel iets voor Aziatische types, altijd al zo geweest. Moon Suri verscheen op de rode loper als actrice in de film Da-Reun Na-Ra-E-Suh (In Another Country). Ook haar look was erg naturel, maar paste perfect bij haar felle kleedje en het zonnige weer in Cannes.


Naomi Watts

Naomi Watts ging voor een heel romantische look, met veel roze tinten, en het stond haar echt geweldig. De jurk was heel erg speciaal. Het leek wel of ze bedekt was met veertjes. Wauw! 




Nicolle Kidman

Zij ziet er toch ook echt steeds geweldig uit. Hoe ouder ze wordt, hoe mooier ik haar vind worden. Nicolle Kidman verscheen op de rode loper van Cannes voor de film The Paperboy, waarin ze de rol van Charlotte Bless speelt. Haar make-up look is redelijk simpel, maar toch een beetje vampy en past perfect bij haar rode kleedje. 


Teal Falco

Vavavoom! De make-up look van Teal Falco schreeuwt echt diva. Hij is heel erg sexy, maar toch niet overdone. De rode lippen en de dikke eyeliner staan haar erg goed. Teal verscheen op de rode loper voor de film Io et Te (Me and you). 


Eva Longoria 

Hoewel ze zelf niet meedeed in een van de films, kon ook de prachtige Desperate Houswives actrice Eva Longoria niet van de rode loper geweerd worden. Op de openingsdag verscheen zij in deze prachtige jurk. Haar make-up is vrij subtiel, met nude lips, die prachtig bij haar jurk kleuren en donkere oogschaduw, die haar donkerbruine ogen mooi laten uitkomen. Prachtig! 




Marion Cortilard - De rouille et d'os

Ook onze Belgische delegatie ging niet onopgemerkt voorbij op Cannes. De film mocht spelen op de tweede dag van het festival en kreeg heel wat positieve commentaren. Ook de kledij en de make-up van actrice Marion Cortilard vond ik zeer rodeloperwaardig. Haar haar was mooi opgestoken in een chignon kapsel. Très Holleywood! 



Wat waren jouw favorieten op het cannes festival van dit jaar? Foto's kan je altijd hieronder posten. ;) 

Liefs,

Laura








Geen opmerkingen:

Een reactie posten