maandag 2 april 2012

Winnaars give away 100 fans

Hey allemaal!

Jullie hebben waarschijnlijk vol spanning zitten wachten op dit moment: de bekendmaking van de winnaars van de give away. Voor het zo ver is, wil ik eerst nog eens iedereen bedanken voor de leuke berichtjes. Het is fijn zo'n goede reacties te krijgen en het maakt het leuk om een give away te doen. Hopelijk blijven jullie mijn blog ook volgen na de give away en geven jullie af en toe ook eens een reactie op een andere blogpost. Ik vind het fijn om feedback te krijgen. :) 

En dan gaan we nu over tot het loten van de twee winnaars. Ik heb telkens de namen in een random name picker gestoken en deze heeft dus twee keer een random winnaar uitgeloot. 

De eerste naam die geloot werd, was die van de facebookwinnaar. Zij wint de duo chalk eye shadows. En den winnaar issss... *tromgeroffel* CINDY ROCHUS! 


En de tweede winnaar is de blog winnaar. Zij wint het nagellakje! En de winnaar is, toevallig iemand met dezelfde voornaam als ik, namelijk JUF LAURA! 


Proficiat aan de winnaars! Gelieve jullie aub jullie gegevens doormailen naar info.makeupandme@gmail.com! Als de winnaars nog niet gereageerd hebben voor zondagavond 8 april, dan wordt een nieuwe winnaar geloot. Nogmaals bedankt aan iedereen voor het deelnemen en blijf zeker mijn blog en facebook in de gaten houden voor meer leuke blogposts en give aways! :) 

Liefs,

Laura



1 opmerking:

  1. Waauw héél erg bedankt :)
    Ik zal er heel graag gebruik van maken.
    Deze soort kleur nagellak had ik nog niet ;)

    super tof
    doe zo verder naamgenootje ;)

    BeantwoordenVerwijderen