woensdag 15 februari 2012

De foto's ! :)

Hey iedereen,

ja, jullie lezen het goed. Vanaf nu blog ik gewoon in het Nederlands! Dit heeft twee redenen. De eerste is dat het aantal buitenlandse volgers vrij klein is, dus dat er weinig mensen nood hebben aan een Engelstalige blog. Ten tweede is mijn Engels ook niet super goed. Ik denk dat het dus handiger is, zowel voor mezelf als voor jullie, dat ik gewoon in het Nederlands blog. :)

Nu on topic: De foto's van de fotoshoot zijn er! Een tijdje geleden kreeg ik de kans om mee te werken aan een fotoshoot als make up artist. Ik mocht voor drie meisjes de make up verzorgen. De foto's waren voor een vriendin van mij, die zelf juweeltjes en kledij ontwerpt. Het waren een soort promotiefoto's. Ik heb de bewerkte versies van de foto's onlangs gekregen en zoals beloofd krijgen jullie hier enkele voorsmaakjes van de foto's. Ik zal er slechts enkele in deze post tonen, maar jullie kunnen er nog meer vinden op mijn facebookpagina ! :)


Model: Marie Baete 
Trui en juweeltjes: Musthave
Make-up by me 


Model: Sara Deneut
Trui en juweeltjes: Musthave
Make-up by me 


Model: Ellen Baetens (bekijk ook haar fashionblog fashion to impress)
Trui en juweeltjes: Musthave
Make-up by me 

Ik vond het super dat ik de kans had hier aan te mogen meewerken. Het was een super leuke ervaring en hopelijk volgen er nog shoots, waaraan ik kan meewerken. Als je graag met mij zou werken, laat dan zeker iets weten. Ik vraag geen betaling, enkel de foto's, zodat ik ze in mijn portfolio kan zetten. Je kan me altijd mailen naar info.makeupandme@gmailcom ! Vergeet zeker ook niet om een kijkje te gaan nemen bij Musthave ! Ze heeft super leuke spulletjes. ;)

Tot slotte wil ik ook nog even herhalen dat je vanaf nu mijn blog heel gemakkelijk kan volgen via bloglovin' ! Je moet gewoon een account aanmaken en de bloglovin' butten installeren en zo krijg je meteen meldingen van nieuwe blogposts. Je kan er ook heel veel andere blogs op volgen. Bovendien kan je bloglovin' ook dowloaden als app op je smartphone. Lekker handig! :) Misschien doe ik bij een bepaald aantal volgers wel een give-away. Vergeet ook zeker geen fan te worden van mijn facebookpagina als je dat nog niet bent. ;) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten